Sunday, January 29, 2006

My P's




Kami semua...dari kiri max, aku, maya, ain, lebai & dR....Kat bawah ni citer pasal tiap2 sorang bebudak nih...





Ain
Dier duduk sebelah aku dalam bilik computer, tido kat kepala aku dalam bilik tido…bukan computer stuff’s maniac cam aku…tapi suker gile beli baju..when she said “ dah takdak baju nak pakai..” or “asik pakai baju ni jer…” baru aku sedar, sejak masuk ptptn sem ni, dier tak beli baju lagi…huhuhu…Budak kedah ni rajin kemas umah, kemas dapur, sapu bilik…ajak aku gi buang sampah sokmo…:p





Max
Tak pernah lekat kat umah biler ujung minggu, sebab umah dia kat Manir je…kitorang suke gi umah dier sebab dapat makan lauk sedap2..Suke kat ariel peterpan..(gila-gila punye suker)..boleh dgr lagu peterpan selama 4 minggu tanpa henti…but still, tak hapai lirik dier..Mempunyai wallpaper yang berubah mengikut musim, antara yang pernah menjadi wallpaper dier..Lin Dan(masa gila tgk badminton), ada mamat cina (masa gila tgk cerita cina pukui 6), piere andre (masa tgk gol dan ginju)..dan macam-macam lagi..huhuhuh...:p





Lebai
Minah ni suker giler kaler pink…aku rase kalau muke dier leh tukar kaler..gerenti dier amik kaler pink..Ayat yang selalu bermain di mulut dier..“aku lapar la…”, dan ayat tu takkan hilang selagi ktrg tak keluar makan…sekarang ni telah membawa ktrg semua ke alam menggunting majalah untuk projek terbarunya…huhuh..





dR
Dak melaka…muke cam cina..suker tgk citer yang ala-ala cina(jepun, korea),..sumer yang cina2 lah…mungkin dier ada keturunan baba dan nyonya kotnyer...Dulu minah ni suker giler kaler purple..sanggup beli benda2 kaler purple walaupun tatau nak guna untuk apa..tapi sekarang dah tukar kepada kaler itam kot..(banyak benda kaler itam kat meja dia…)..setelah berlaku satu tragedi yang tragik…


Maya
Seorang yang mengaku sopan..“Aku bukan macam ni sebenarnya…”, ayat yang dikatakan bila merasakan dirinya tak sesopan yang diwarwarkan….huhuh…Tak suker desak orang or paksa orang sampai menyebabkan dier tertinggal bas nak balik kampong sebab taknak suruh orang lain siap nak gi hantar dier kat tanjung..huhu..walau ape pun maya…aku tak luper lutut…huhuhu

11 comments:

Anonymous said...

berjaye jgak akhirnye ko mempublisitikan kami stelah dc lebih 10 kali..huhuhhuuu...
gane nih..den nak komen gak,
tmpang blog hang je lah yer....
simple description psal anak2 sume..

(^_^)ain --> great 'bebel'er but the sweeetest
(^_^)are --> great 'lapar'ness but the most patient
(^_^)meks --> great forgetter but the good listener
(^_^)maya --> great 'J' worder but the strongest soul
(^_^) linz --> great smasher but the most touchy feeling

hahahaa...no heart feeling okess

LinZ said...

ceh...huhuhu..tumpang blog aku..takpe2..aku bagi lampu ijau untuk ko mengkomen kami..siap komen aku sekali..mana aci camnih...ni kan blog aku...:p

Anonymous said...

sweetest..
patut la seluar hitam aku penuh semut ari tuh..

Anonymous said...

huhuhu..
kite geng elaxander the great ke=p
anyway dr,u're the great too..great in friendshipness..hehe.did i spell it right??lantak la.huhuh
just cant afford to lose all of u=D

Anonymous said...

perutku rasa pusing2 setelah tanganku menulis ayat2 begitu..huhu

Anonymous said...

uikss...
ape nih..
xbiase..xbiase...
hahhahaha...
jom pi sulam mimpi2..
dpt gaji nnti....keje nnti...
hahahahuhuhuuhuhihihihihi...
bes..bess

LinZ said...

btui2..aku setuju ngan ain..great in friendshipness..(aku ikut ain eja..),malam2 korang punyer mood jiwang melampau2..sib baik aku tak campur..huahahaha

thezaila said...

k meh cni aku pun nk tumpang mencapap kt blog lin ni.. walaupun korang dah dapat title masing2 kt blog aku, aku nk jugak mencapap kt blong lin.. izin laluan yang dipertua dewan.

ain--> miss clowny (not because her attitutte like clumsy clowny but she never fails to put smile on my face with her 'kelakar'ness.)

are-->like i said she is a novel freak.. hey, its a good thing though. but lately i've seeing her cutting stuff magazine. wonder wat is she gonna do wif it.

maya shaliza --> as innocent as her name. very soft spoken and she is cute. sorry guys she's taken..

mek--> dis lil petite girl.. wat shall say bout her.. she so sweet and 'peramah' kinda girl. very pleased to have her around.

linz-->back years ago, in hostel, we use to be very close, untit dat pathetic maggie mee inscident...bengong punya mak cik yang buat maggie tu.. but we are good now..

dR-->she use to be ny room mate back in Tok Jembal.use to be very quite wif lots of creative and unique thoughts. oh ya, by the way she's the president of 'tangan mengapai tapi tak sampai' club....
sata kata2 de yang aku tak dapat lupa.."tak salah kalau berangan, bukan kena bayar pun".

Anonymous said...

opssss... zaila..
ko nih xbace the star ker..
ish..ishh.
aku dah lme ltak jawatan laa..
skrg nih..
tgh bertanding utk kelab..
"...,throw rocks to them.."
hahahhaa.. =D

LinZ said...

huhu..time kasih la zaila..atas komen yang memberansangkan tuh..huhu..tu ah..dr dah letak jawatan dah..dier dah pueh menggapai..

zool said...

erm best jgk baca linz nyer komen ttg member2 dia...smp aku dpt bygkan camner memek muka sorang2 minah2 ni bila terbaca skrip dlm komen tu...semoga persahabatan yang terjalin berkekalan walaupun sudah berumah tangga...