Sunday, March 19, 2006

Tanggal 14 Mac

14 MAC 2006...sekali lagi umur aku bertambah, yang ke berape ek..
ada orang kata dah tua..tapi aku rasa cam muda jer..:p..
ape pun atas diri kite..umur hanya sekadar nombor, kalau kita rase muda, muda lah kita, kalau rasa tua, tua lah kita...ape pun bawak-bawak lah beringat,
ajal tak kenai tua atau muda...(ingatkan diri sendiri nih..:p)

Buat member2 aku yang menjayakan surprise kat BB2,bebudak umah tanjung permata, bebudak umah airport dan jugak
bebudak umah M lagi satu (yang dekat ngan tong sampah),time kasih lah sebab sudi hadir..memeriahkan suasana...walaupun macam control macho je..(macho ke..?)

Kat bawah ni ader la beberapa keping gambar yang sempat dirakamkan oleh cameraman tak bertauliah yang dilantik secara tak rasmi pada malam tuh...(gambar yang aku ada ja...Wan, gambar camera hampa, bagi la ek...)



= No Komen =




= Kek ni aku pun kompius, camner leh dibawak oleh budak laki =




=Time kasih kat bebudak tanjung permata atas hadiah yang best tuh..creative gilerr=




=Suasana malam tuh..panjang tak panjang lah meja kitorang...orang lain yang mai makan kat bb2 malam tuh kena duduk bersila atas tikar...=




=Antara golongan hampir pupus dalam kos aku yang hadir=




=Aku lagi..camne leh ader riben atas kepale ek..Adakah aku hadiah...??=

5 comments:

zool said...

Tahniah kerana disambut meriah kedatangan umur baru ko, aku plak tak pernah dpt surprise besday dr kawan2..apapun aku doakan ko sentiasa berbahagia disamping teman2 dan keluarga, kl nak kawin tu jgn lupa jemput aku sebagai pengantin erk...selamat berumur 24 tahun.

LinZ said...

huhu...time kasih...

zool said...

eh yer ker..ker aku silap tahun...takpela yg penting umur linz dah tua..he he jgn mare..apsal DR? diri anda diselubungi question mark?

LinZ said...

btui la tuh..ape yang salahnyer...24 tahun dah aku..memang tua, tapi zool lagi tua..huahahahah...question mark ape yang menyelubungi ko dR...?

Duwanz said...

weh, pasai gambaq tu hang minta dengan duwang kacak lah ek aku terlupa
gambaq tu ada dngan dia..
apa pun selamat menempuh usia baru