Tuesday, April 22, 2008

cont...

Salam...

disebabkan ramai yang memohon agar name mereka diletakkan jugak...

aku pun buatla posting episode kedua nih....



baru je lepas present semalam...ok je..
just kena betulkan objective sikit..
examiner kate, susah nak accomplish, cam norton punye research..
hahah..aku main bubuh je...sib baik pasal tu je..so, aku jwb la...i'll discuss with my supervisor...
heheh..jwpn mase present projek kat kustem dulu...derang pun xleh nak kate ape..
hahahha...so, habis stu part...projek 2 karang lagi la mendebarkan...



so, for the message part...



1) Kustem...



to zaila...ni ha aku dah bubuh nama hang...duduk kat je umah aku...tp jumpe kat lrt kelana jaya..
hahahha...aku nak pindah dah before end of may...so, nanti mai la umah...hehehe


to baha...sorry x gi majlis ko...kawin kang kompem aku gi (insya Allah)...sorryyyyyy bebanyak...


to sape2 yang dah kawin...selamat pengantin baru..semoga murah rezeki...bahagia sampai ke anak cucu...pastu doakan aku dpt jodoh gak...hahahha

2) Infy

to AiTo...sebuk gak nak nama hang...ha la..aku bubuh la ni...bila mau ketemu...sunglass ku yg berharga Rs300 itu sudah kurindu ynag teramat nehhh...

to Ili...aku duduk sini sampai end of may je...kalau nak mai tidoq..mai la cepat2..hahhaa...nanti aku pindah dah, takdak tempat hang nak tidoq..huhu

to Midah...ape jadi keje hang...?ok ke...?walaupun opis ko dikelilingi disko..jgn buat2 termasuk plak..heheheh

to Jamie Tan Jia Nee...long time no see..how's work...bile nak jumpe kat ou lagi...(aiTo jgn jeless ngan huruf o&u....)

to Grace..miss u and jamie la...ingat time kat india...gila pg gazeb...beli brownie ape tuh...
hehehhe

to the rest of 100 malaysia, selamat bekerja dan belajar...yang dah kawen selamat pengantin baru, yang nak kawen, selamat berkawen, yang still ade kat india..selamat hidup di perantauan....

ok...harap2 dah takde yang mintak bubuh name dah ek..kalau ade gak..terpakse wat 3rd episode..heheh

5 comments:

Unknown said...

yeehaaa...nama aku ade jugak tuh...bangga bangga..hahaha...
putih suci nan murni umpama salji di kutub utara...perumpaan blog linz..perghh..giler sastera aku neh..

LinZ said...

ayat merapu ko tuh, ko kate berseni....seni2 yang aku hamburkan pada ko tuh...ko tak mengiktirafnye sebagai seni...memang buta seni btul...:p

Anonymous said...

assalamualaikum.. lin, akak pon kena gi india gak. infosys. tapi kami 2bulan stgh ja coz dah nak masuk ramadhan. boleh tak kasi kat akak apa2 silibus or maklumat kat sana. email me or care to drop some comments at my web. thanx..

Nur said...

baiklah, beta maafkan tapi jangan mika lupa janji mika itu. jika mika lupa maka beta akan hukum pancung

Johanna said...

Linz..aku ni mumi joe.ngat lg x?mak ngendong kat india.hehe.rindu kat ko?ko katne?aklu nk bw anak aku jumpa ko..anak aku da besar tau..hehe