Tuesday, January 19, 2010

Monday Bluesss...

Sememangnye di ketahui ramai..bekerja di hari senin, sagt la menyakitkan...tambahan pula cuace seram2 sejuk...hahah...maka tepat pukul 11.21(jam opis aku eh...), Zaila telah menghantar satu email yang bertajuk "Undangan Ke Jamuan di Rumah Saya.." she told me last week about this thing, so i already know she's having a meminang thingy...so aku bace je la..1 more thing is i'm going to Penang on the 5-7 of Feb, so ok la..

Then..pukul 12.39, masuk lagi 1 email...from Baha...berpantun la plak minah tu...
Pastu zaila malu2 lalu balas pantun tu...start dari situ...aku pun xleh tahan..bakat pantun(cam ade bakat) yang dah berkarat perlu diasah kembali...maka bermula lah program berbalas pantun di alam cyber, sehinggalah pantun terakhir pada pukul 5.56...lagi 4 minit nak balik...hahhah...

Untuk kronologi penuh pantun...sila rujuk sini


akhir kata...

pantun dr blog zaila...

pergi ke laut menjala kerang,
hasil jalaan memang la lebat;
walaupun korang gadis hip zaman sekarang,
berbalas pantun pun korang hebat.



aku jawab...

sakit mulut sebab ulser,
letak garam, baiklah ia,
walaupun hidup zaman cyber
warisan budaya..mane leh lupa...


hahah..till then..

No comments: