Saturday, May 15, 2010

Genting Theme Park 3rd Episode..

Gue baru je post pasal Naqib punye birthday, so gue dah lenguh dan maleh nk post, tp nafsu post menguasai diri..jadi gue post la jugak gamba2 gi genting hari khamih lepas..Gua amik cuti 2 hari, khamih & jumaat..sbb jumaat nk lepak kat rumah je..RM 41 je, naik from OU new Wingardium Leviosa..ahahah~

Plan nk naik bas kul 9, skali dah penuh..terpakse la naik bas kul 10...Naqib 1st time naik bas..excited gilo..huhu~(asal dalam gamba2 ni nampak cam gue je yg excited lebih..haish)






Most of the rides Naqib xleh naik, sebab x cukup tinggi, gebu je lebih.. so kena ada orang yang stay dgn die la..mase org2 lain naik space shot, aku dah naik byk kali nate ni..so, aku la jage Naqib..bawak die pegi naik space shot versi budak kecik...dah rides2 yang die boleh naik..enjoy......





Tp ride2 yang boring, contohnye cam gajah ni, kapai terbang ni...bg tiyah bawak Naqib, sebab tiyah cepat pening(?)





Pas dah penin naik rides sume..ktrg pun pi la masuk Snow World..






Ok dah bai..

No comments: