Wednesday, December 21, 2005

Ape ke hei...??

lame gak aku tak update blog aku nih...asik cari background jer....dah tak larat nak cari..internet kat umah aku lak asik putus2 je sejak akhir2 nih..taktau la kenape..?sejak2 ujan ni kot..ader problem, aku pun taktau la..Ari isnin baru ni..ktrg baru gi daftar, this is our final sem..dgn projek yang tunggang langgang lagi, takde mood nak buat..kalau nak buat je, ngantuk..aku rase ader org sabotaj aku kot..huhuhuhu..ari ni pun same..ape ke hei...??asik ngantuk je..bile nak siapnyer..nak buat pun takdak idea..camner tah...:p
Dah kul 3 pg ni..bosan lak sensorang kat bilik..Nak tidoq tak ngantuk lak..mase yang sepatutnye ngantuk takmau lak dier tidoq..
K lah..aku nak cube wat sistem aku nih..kot2 lah ngantuk..leh gak aku tidoq..dah jadi ubat tidoq lak sistem aku nih...ape pun korang doakan la aku leh siapkan sistem aku nih..ader lagi 3 bulan..kena present on my birthday..huhhuhu..harap2 ader luck la..
K...ADIOS...:p

No comments: