Sunday, February 21, 2010

Ayin dah beranak...!!

Tarikh 20/2/2010, jam 3 petang lebih2..tiba2 teringat kat ayin..dah beranak ke belum minah ni..diam je...aku pun hantar satu msg..x dibalas sampai sudah..
Tarikh 21/2/2010, jam 7.45a.m...hp aku berbunyi...tanda msg masuk...dri Amirul katanya "My wife already give birth to a baby girl at 7 a.m this morning..."
ada insticnt rupenye aku..hahahha
beberapa minit pastu, ayin call...suara dia cam biase je...aku ingat dah letih teran..suare jadi serak..hahahah
aku tanya die semua ok ke...die kata.."dah jadi drama queen dh tdi..time branak, baby, die pun belum tgk..tgk org branak dlm tv cam senang je...sila lah rasa.."hahah..ayin will always be ayin..

btw, ibu dan baby sihat..semua ok, derang berada kat hospital alor setar..

2 comments:

thezaila said...

tu la pasal. aku call dier.. suara mcm rilek giler.. mcm baru lepas p shopping.. bila tanya sakit x (bodoh sungguh soklan ni)... dier kata.. zaila.. aku paham kenapa mak hang anak 2 org jek..

LinZ said...

tu la pasal..suare rilek gile..siap pesan "sila lah rasa" tu...hahhaha..