Sunday, August 22, 2010

Bila 12 jadi 3...

Ish ish..byk plak post aku sejak due menjak ni..menunjukkan aku sensorang kat rumah, xde org lain yang boleh di buat bergaduh..kaalu full house, rumah aku mencecah 12 kepala, tp weekend ni, tinggal 3 orang je..jat & family memang x mai kalau weekend, dah minus 5, meme, tiyah & tkah x balik, minus 3, kakak pulak balik indon, minus 1, tinggal la 3, gue, mama & papa..
Yang paling sedih time bukak pose, mama pun xde mood nk masak..papa nak makan mee goreng yang 2,3 hari sudah punye..gue...makan je la ape yang ade..last2 mama tomeh togey & goreng ikan masin je..tu lah lauk gue bukak pose hari sabtu, 21 Aug 2010..besday papa tu...

ni je lauk hidangan berbuka....
Lempeng pisang
Takua masak pedas lebihan smlm punya
Taugey, mama baru goreng
Ikan masin jeruk, mama beli kat ustaz kat mesjid pagi td
So, gue x suke lempeng pisang...takua tu pun cam dah keras...so, end up..gue makan taugey & ikan masin je..huhu~
Tp kenyang jugak..berbuka puasa paling murah tahun ini...

Makan bertiga cam tekulat2 je..huhuh~
Kalau depa dua orang ni ada...memang riuh time bukak posa..:)


No comments: