Saturday, August 08, 2009

SETEM...


Ape yang korang teringat bile sebut SETEM...kat sini ye lah...dah tgk ejaannye, tau la setem yg dipakai utk pos surat tu....mase gue ckp kat tkah, siries die blur....STAMP...?cite omputih ke..??ahhah...tambahan plak aku memang x penah tgk iklan cite ni...kat TV mahupun kat paper/board2 kat tepi jalan...sume xde...atau aku yg ternampak..korang ade nmpak ke.??

Al kisah nye, jumaat lepas...K.Umi(officemate gue) ajak gi tgk citer SETEM...gue pun...ok lah..tp cite melayu...mmg gue x berape nk minat menghabihkan duit utk tgk wayang citer2 melayu...bukan xnk sokong industri perfileman negara sendiri...tp tgk la...citer xde variasi..balik2 cinta2, yang dah boleh di agak penghujungnye...mat rempit, citer yang memaparkan scenario2 x senonoh(sib baik dah diharamkan filem pasal nih...huhuhu~), x pun citer hantu yang x brape nk hantu(padahal penakut..huhuhu~)...tu yang menyebabkan aku mals nk tgk citer2 melayu kat wayang...~~~~kembali kpd topik asal...aku pun ikut je la..saja nk kluar ramai2..pass kerje jari jumaat...

Gi dinner kat Chicken Hartz...pastu melulu ke wayang, duduk la menanti SETEM start, start pulak lambat 10 minit...aku x menaruh high expectation pun terhadap site ni, di tambah plak dgn pengiklanan yang x berape berjaya menembus pasaran..huhuhu~

Hakikatnye, dari mula sampai habih citer ni, aku gelak x henti2...siries...barisan pelakon, afdlin shauki, rashidi ishak, sathiya (betui ke eja nih...??), sape tah jadi tokey china yg bela ikan pirhana, burn yang ade 9 nyawa..dah meletup dgn bom kat badan still leh keja setem dgn badan penuh abu...huaaahahahahh...semua nye klik, dan berjaya menjayakan filem ni....memang best...kalau aku dari 5 bintang, aku bagi 4.5 bintang..lagi 0.5 aku tolak sebab...mmm..sebab...sebab...aiseh, xde sebab...tp kalau nk bg 5 out of 5 bintang cam melebih la plak, so aku terpaksa la bg 4.5..tp memang best la cite ni...recommended..pi la tgk kat wayang...hahahah....for the first time aku suruh orang pi tgk wayang melayu....huhuh~efek lawak lagi best...

So, sape2 yang belum pegi tgk tu...pergi la wayang cepat2...huhuhu~, pastu cite plak kat aku ape pendapat korang....memang berbaloi la aku bayar rm12 tu..huhuhu~

1 comment:

Dira Isa said...

linzzzzz....

belanjaaaaa....
hahahah~~