Wednesday, August 26, 2009

IFTAR...

Tiap-tiap tahun, kite berpuase selama sebulan, maknanye 4 minggu, maknenye jugak, ade 4 kali weekend..tapi tahun ni ade 5 kali weekend, sbb kite start pose hari sabtu..
Tiap-tiap tahun jugak, gue akan bersama member2 gue untuk majlis berbuka pose ni, setiap minggu...

1 week - member Sek Hira'
1 week - member Kustem
1 week - member Infosys

Lagi satu weekend, xde perancangan, maybe Ahlan (comp bapak gue) punye majlis bukak pose, or bukak pose rumah Tok Mama dengan pot luck, or maybe Ahlan ade jemputan bukak pose kat mane2, yang ktrg satu family leh menumpang....

So, setakat ni semua member2 di atas telah memilih date yang bersesuaian, tapi gue plak ade satu masalah.....

DR (bukan dira, tp Doctor) X BAGI KELUAR MALAM....!!!!!!!!

ARGHHHH.....TENSEN.............!!!

So, tahun ini, buat pertama kalinye, gue x dapat menghadiri semua program berbuka pose...setiap weekend gue akan berbuke puase di rumah....(kalau duduk jauh dulu bukan main lagi nak bukak pose kat rumah...tp skrg rase cam bosan plak...huhuhu~)
Bukan setakat weekend, weekdays pun memang sah2 berbuke kat rumah....WUAAAAAAAAAAAAA!!!

No comments: