Monday, September 14, 2009

Wait till u come to the Emirates...

Gue tau xde org nk bace pasai bola..tp suke hati gue la, name plak blog gue..huhu~ benda ni menghantui gue sejak gue tgk Man City vs Arsenal hari sabtu hari tu....1st, sebab Arsenal kalah...(kesah, tp x kesah la sgt, memang adat bersukan...eceh..padahal dah berbakul sumpahan, and Arsenal still play the way they suppose to play..so ok la...), lagi satu is sebab former Arsenal player, yang telah di beli oleh Man City, Adebayuks (bukan name sebenar), telah intentionally mencederakan beberapa pemain Arsenal, score a header goal against us and celebrate in a way that he can be shot dead rite in the head...

1st, he steps on cesc ankle, in a way that can break cesc's leg into 2 pieces, but nasib baik x jadi ape2, dah la Arshavin injured 3 minggu, xde cesc plak...rosicky x match fit..akan semakin tahi la permainan Arsenal kalau nk mengharap kat diaby n denilson yg sememangnye tak leh harap...Cbe tgk muke die dlm gambar kat bwah ni, memang menampakkan die memijak cesc dgn geram skali...



2nd, he stamp on v.persie face, yes..i repeat face...leaving a stud mark on his face...only few cetimetres from his eye...puh...sungguh x guna...kalau buta mamat tu..kan ke tak pasai2...



Gambar lebih dekat..



Then suddently he score a goal against us, then lari sepanjang padang untuk celebrate di depan penyokong Arsenal yang beberapa kerat je kat Man City Stadium tu...aku memang harap ade org tembak die mase tu..sungguh kurang ajar...dah la Arsenal amik die dari negara TOGO yg aku x penah dgr sebelum kedatangan die..then Arsene(Manager Arsenal) mendidik dgn penuh kasih sayang sampai jadi power, then blah dari Arsenal, buat perangai cam tu...memang x kenang budi tul...sungguh kacang lupekan kulit...tp ni kacang busuk..KACANG BUSUK LUPEKAN KULIT



Ronaldo si jengkel dulu, MU beli dari Sporting Lisbon, mase lawan balik dengan ex-club die pun x celebrate bile score goal..walaupun die sentiase menjengkelkan aku, tp bab tu ok la...

Nanti tgk la bile lawan kat Emirates...baru ko tau langit tu tinggi ke rendah..depan penyokong sendiri bleh la...BLAH LA ADEBAYORRR!!!! (Laungan Emosi...)
hahahah

5 comments:

Mawar said...

Wohooooo,..BOunce Back Gunners!! tak kan si RVP dah saman si Adebayuks ni,..takpe,..i stil love Arsenal sbb diorg ni main canteksss gilerrrrrr,..

LinZ said...

ye la Mawar...tapi harap2 la adebayor x gune tu kena banned 10 game dgn FIFA...

aito said...

btul tu linz..aku sokong.memandangkan aku dh lame meninggalkn arena bola sepak neh..cewah, tp memandangkn mr right aku itu sama mcm ko..maka terpaksa la aku mengambil tahu serba sedikit.
majulah sukan utk negara..hahahaha..

update la lg psl bola..aku suke...

LinZ said...

Dulu aku tulih pasai bola hang kutuk...ni nak baca plak..aku siku kang...hahahah~

aito said...

hahaha...people changed sometime..hahaha